Re: wybor karty dzwiekowej (live?)

Autor: Jasiek (jasiek_at_dla_spamera.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 21:23:29 MET DST

Jan Kozlowski <adres_at_w.sygnaturce> pod wpływem zwarcia w instalacji
elektrycznej mózgu wygenerował(a):
> On N 31 sie 2003 12:13:05p "soomal" <sprawdz_at_sygnaturke.pl> wrote in

> SB Live to b. dobra karta i w jego cenie chyba nic lepszego nie
> znajdziesz. A od SB128 to lepiej sie trzymaj z daleka bo jest podobnie
> gowniany jak ta zintegrowana.
>
> Pozdrawiam

Ja ma SB128 i wcale nie jest gówniana - karta jest git, z tym że nie ma dźwięku 3D - to jedyny problem tej karty. Kartę kupiłem bo mam ECSK7S5A z jakimś właśnie gównianą niby kartą dźwiękową zintegrowaną z płytą główną. Ale jakbym miał teraz kupowac nową kartę to kupiłbym SBLive5.1 ze względu na przystępną cenę i możliwość związane z 3D, który w zasadzie przy DivXach i eMPe3 nie jest mi potrzebny.

- Jasiek

--
Proszę o nie odsyłanie do "gogli"