Re: ASUS vs. ASROCK

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 20:03:01 MET DST

> no tak napewno w serwisie mnie tego naucza... sam nie masz pojecia o
> czym piszesz

zarozumialstwo do kwadratu ... i niereformowalnosc ...

> nie twierdze, ze jestem specem tylko pisze co wiem o PLYTACH POD AMD NIE
P4

przeczytaj jak mi pierwszy raz odpowiedziales na moj post ...

> kwalifikacje mam napewno spore... i nie pisze nie na temat

widac je z kilometra ...:)

> a po co pisac o intelu jak pytanie dotyczy AMD???

po to zeby jakis czlowiek, ktory chce sobie kupic asroka pod P4 nie
sugerowal sie tym, jakie to stabilne i wspaniale sa plyty Asrok ... chyba
nie myslisz, ze ten watek beda czytac tylko ludzie ktorzy chca sobie kupic
asroka pod AMD ... ?