Re: Sciaganie calej zawartosci strony www

Autor: monia (monia_mb_at_op.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 19:59:34 MET DST

i drugie pytanko, bo wyżej zapomniałam...
czy da się ściągnąć stronkę, z której ściąganie czegokolwiek wymaga wpisania
kodu ??
mam tam kod wykupiony jakby co, ale nudzi mnie sciąganie po jednym pliku,
tym bardziej że łącze sie przez modem, więc sobie wyobraźcie ile to trwa...
taki programik to by byłio dla mnie wybawienie, gdyby ściągnął wszystko od
razu, a ja nie musiałabym nad tym ślęczeć..

pzdr monia

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bj2c13$jfe$1_at_news.onet.pl...