Re: ASUS vs. ASROCK

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 19:52:02 MET DST

Dnia 2003-09-02 18:47, Użytkownik peterphk napisał:

> to do ch.... po co sie wypowiadasz na ten temat jak nie zakladales prockow
> p4 do asrokow !!!

bo jest mowa o amd... w tym watku

> Nie masz pojecia wogole o czym mowisz, jezeli nie potrafiles odczytac, ze
> pisalem o prockach intela.

wiem o czym pisze... odpowiadam na konkretne pytanie i nie pisze ogolnie

> Proponuje sie przeszkolic w dziedzinie skladania
> komputerow i pojsc do jakiegos serwisu na praktyke

no tak napewno w serwisie mnie tego naucza... sam nie masz pojecia o
czym piszesz

> wcisneles kilka asrokow na sis'ie nie oznacza, ze jestes wielkim specem w
> dziedzinie asrokow ...

nie twierdze, ze jestem specem tylko pisze co wiem o PLYTACH POD AMD NIE P4

>jezeli twierdzisz inaczej to proponuje zwiekszyc
> swoje kwalifikacje ...

kwalifikacje mam napewno spore... i nie pisze nie na temat

> i wcale nie
> musimy sie ograniczac tylko do produktow pod AMD ...

a po co pisac o intelu jak pytanie dotyczy AMD???

EOT

|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |
|   GG 1343214   | ICQ 153770834 |