Re: kłopoty laika...

Autor: pzi (pzi_at_gazeta.pl.wytnijto)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 17:59:30 MET DST

"Adam Szlachtowski" <adam_poznan_at_WYTNIJTObuziaczek.pl> wrote in

> Witam
> Moim problemem,z którym mam nadzieje sobie poradze po radach jakie od
> was otrzymam :-) jest dobór plyty glównej,która bylaby kompatybilna z
> innymi cześciami jakie do kompa chce sobie wsadzic...
> Po prostu nie mam najmniejszego pojecia o róznych parametrach plyt,ich
> wlaściwościach, biegunach i tym podobnym rzeczach którymi mnie zasypal
> facio w sklepie...
> Komp ma sie skladac z [...] RAM 512MB PC400,

nie ma czegos takiego, pewnie chodzi ci o pamiec pc3200 (ddr 400)
zupelnie niepotrzebne przy procesorze na szynie 266
co do procesora to lepiej wez 2500+ na szynie 333 i do tego pamiec pc2700 (ddr 333)

> HDD Barracuda 120 GB 2MB Cache

lepiej wez WD Caviar z 8B cache a bedziesz mial 3-letnia gwarancje zamiast rocznej

> GeForce4 MX440 128MB TvOut.

jesli komp nie ma byc do gier to niech bedzie

> Poprosilbym o powazne mnie potraktowanie, bo dla mnie to jest dośc
> powazna sprawa-raczej nie chcialbym,zeby komp mi sie wieszal co chwila
> czy mial jakieś inne tam problemy....
> Z góry dzieki...

pozdrawiam
pzi

p.s.: nagrywarka jest ok a jesli chcesz porade co do plyty to milo byloby wiedziec
ile chcesz na nia wydac :D bo bez tego to mozna doradzic np msi kt4v za 300 zl albo
abita nf7-s za 550 zl