kłopoty laika...

Autor: Adam Szlachtowski (adam_poznan_at_WYTNIJTObuziaczek.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 17:19:24 MET DST

Witam
Moim problemem,z którym mam nadzieje sobie poradzę po radach jakie od was
otrzymam :-) jest dobór płyty głównej,która byłaby kompatybilna z innymi
częściami jakie do kompa chcę sobie wsadzić...
Po prostu nie mam najmniejszego pojęcia o różnych parametrach płyt,ich
właściwościach, biegunach i tym podobnym rzeczach którymi mnie zasypał facio w
sklepie...
Komp ma się składać z Athlona 2400+/266, RAM 512MB PC400, HDD Barracuda 120 GB
2MB Cache, GeForce4 MX440 128MB TvOut.
Poprosiłbym o poważne mnie potraktowanie, bo dla mnie to jest dośc poważna
sprawa-raczej nie chciałbym,żeby komp mi się wieszał co chwila czy miał jakieś
inne tam problemy....
Z góry dzięki...