Re: WD or Seagate

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 17:51:38 MET DST

Użytkownik "Bullzeye" napisał:

> Zly wybor. 8MB cache przydaje sie tylko wtedy,
> gdy przewalasz ogromne ilosci malych pliczkow.

Zapomniałeś dodać, że bardzo mocno podnosi to komfort pracy na systemie
korzystającym z pliku wymiany (każdy Windows, częściowo Linux, itp.), czyli
praktycznie każdego. Też mam ten dysk w domu (tylko większy model) i już
pierwszego dnia po zakupie zauważyłem wyraźną różnicę w stosunku do
pozostałych dysków jakie posiadam (łącznie 6 nowych modeli prawie wszystkich
producentów). Od razu znalazł zastosowanie jako dysk systemowy, zastępując
naprawdę szybkiego Maxtora.

> Ja w tej chwili mam ten dysk i niedlugo
> wymieniam go wlasnie na Barracude 7220.7,
> bo WD jest strasznei glosne.

To się lekko zdziwisz, jak zobaczysz, że do tego co prezentowała kiedyś
Barracuda IV, nowej "siódemce" baaardzo daleko. IMHO, zostań lepiej przy tym
co masz - niewiele cichsza praca od WD (mówię serio) i minimalnie gorsza
wydajność nie rekompensuje raczej zabiegów jakie będziesz musiał poczynić.

--
Pozdrawiam,
Sniper