dziwne rzeczy z dvd

Autor: steinar (radekjak_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 17:14:24 MET DST

Mam pytanie w kwestii Dvd. Sprzęt jest firmy Toshiba.Pewnego dnia, po włożeniu
do środka płyty (tradycyjne cd-romy z danymi, dvd nie sprawdzałem), eksplorator
wyświetlał co prawda jej zawartość, ale próba odpalenia jakiegokolwiek pliku
(muzyka, obrazki)kończyła się zawieszeniem komputera. Zrobiłem reinstalkę
systemu - win 98se, i przez dwa tygodnie dvd działało. A teraz znowu, próba
otwarcia pliku kończy się otwarciem dvd, wyjazdem płytki i niebieskim ekranem.
Czy to podstawa do reklamacji napędu, a może coś innego w moim komputerze
szwankuje?
Byłbym wdzięczny za poradę
pzdr
Steinar