Re: monitor 19" na nowo

Autor: zgreg (zgreg_at_op.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 13:23:53 MET DST

Wesol wrote:
> Jak pisałem kiedyś kupuje monitor 19". Niestety z tego co widze w sklepach
> królują jedynie 3 marki - LG, NEC i Samsung. Mam do wydania około 1500 zł.
> Jednak mam tez pewne wymagania. Najlepiej płaski, nie Trinitron (te paski
> ;( ) , nie LCD. Polecono mi LG Flatrona F900P (wg sprzedawcy jest lepszy niz
> Samsung NF 959).

Kilka postow wyzej uzytkownicy Samsungow skarza sie na utrate jasnosci
kineskopu po kilku latach uzytkowania.
Ja mialem do niedawna 6-7 letniego NEC-a M500 15". Oddalem go mlodszemu
bratu i tez kupuje sobie 19". Rozstalem sie z nim nie bez zalu. Po tych
6-7 latach wciaz ma obraz idealny: zadnego ubytku na jasnosci i
kontrascie. Aktualnie w domu dzialam na pozyczonym 17" NEC V720. V,
czyli value, seria tania, tzw. ekonomiczna. Obraz duzo gorszy od tamtej
15" (kupionej za prawie 2tys zl kilka lat wczesniej). Oczy bola mnie od
tego monitora.
Napewno przed kupnem nalezy monitor sprawdzic i... nie oszczedzac.
Naprawde lepiej kupic cos mniejszego, a porzadnego niz wiekszego, a
szajsowatego. Dlatego wlasnie nie kupuje 22" a 19", mimo ze mialem przez
chwile taka mysl...

> Często tak jest że sprzedawca zachwala swój typ a nie to co jest naprawdę
> najlepsze (zreszta trudno sie dziwic) Jednak sam nie wiem juz co wybrac,
> prosze wiec o pomoc !!! Bo czas leci a ja dalej nie mam jakiegos konkretnego
> wyboru i nie wiem o co dokładnie pytac w sklepach. Pozdrawiam

Kiedys (ok. '93) pracowalem w sklepie komputerowym pewnej firmy (do dzis
istnieje i chyba nadal cwaniaczy). Odgornie polecano nam, co
rekomendowac aktualnie - to, co zalegalo w magazynie. Zrezygnowalem
szybko z tej pracy - ja tak nie potrafie.