Kłopotliwy PenDrive

Autor: aphi_at_f2virt.onet.pl
Data: Tue 02 Sep 2003 - 13:10:18 MET DST

Witam!

Kilka dni temu dostałem 256MB pamięci jako kluczyk na USB. Niestety dzisiaj
instalując do niego dodatkowy soft coś zamieszałem i kiedy wkładam pamięć do
gniazda USB komp z Win2K (nie tylko mój) próbuję zainstalować sterowniki, ale
się to nie udaje i dostaje okienko z błędem:
Wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia
Instalacja nie powiodła się, ponieważ dla tego wystąpienia urządzenia nie
został podany sterownik funkcji.
Czy jest jeszcze jakaś szansa na poprawne zainstalowanie i uruchomienie
tego "PConKey'a"

--
Pozdrawiam
Aphi