Re: Monitor iiyama -czy to normalne??

Autor: zgreg (zgreg_at_op.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 12:41:39 MET DST

Mike wrote:

> ja moze troche nie w temacie, ale ciekawi mnie skad taka informacja??
> kazdy to powie, ale... z czego to wynika?? bo wychodzi na to ze jestem
> wybrykiem natury. odczuwam drzenie obrazu prz 85. komfortowo moge
> pracowac od 90. czy wiec jest to tylko taka swiadomosc spoleczna kiedys
> wepchnieta do glow ludziom tylko po to zeby obnizyc koszty produkcji,
> czy faktycznie jestem freakiem jakims?:)

Troche historii (ale moze pamiec mnie myli): jakis czas temu polecano
43Hz (tlumaczac, ze to i tak duzo wiecej niz 25 klatek/sek w kinie itp.
itd., a bylo to, wydaje mi sie, w czasach wprowadzania pierwszych
LowRadiation), a potem 60Hz jako te ergonomiczne ustawienia. Za jakis
czas pewnie bedzie to 100Hz, a pozniej jeszcze wiecej. :)

Co do Twoich wrazen przy 85Hz: albo masz wzrok absolutny :), albo
monitor niezbyt udany.