Re: Monitor iiyama -czy to normalne??

Autor: Mike (mike.net_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 00:05:26 MET DST

Tomasz Jurgielewicz wrote:

> Powyżej 85 Hz ludzkie oko nie zobaczy róznicy

ja moze troche nie w temacie, ale ciekawi mnie skad taka informacja??
kazdy to powie, ale... z czego to wynika?? bo wychodzi na to ze jestem
wybrykiem natury. odczuwam drzenie obrazu prz 85. komfortowo moge
pracowac od 90. czy wiec jest to tylko taka swiadomosc spoleczna kiedys
wepchnieta do glow ludziom tylko po to zeby obnizyc koszty produkcji,
czy faktycznie jestem freakiem jakims?:)

--
# Mike
# GG: 3938399