Re: Problem z gniazdami RAID

Autor: Yasiek (Yasiek_at_nienawidze.spamu.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 10:04:57 MET DST

> chcialem skorzystac z gniazd RAID bez tworzenia macierzy RAID.
> Mam dwa dyski IBM 40GB. Oba skonfigurowalem jako master i wpialem
> do gniazd RAID (w gniazdach IDE1 i 2) mam wpiete CD.
> Instaluje Win2000 (oczywiscie na poczatku wgrywam sterowniki HPT).
> Po wczywaniu plikow, system chce zrestartowac komputer. Pojawia sie
> okno uruchamiania Win2000, jednak w polowie uruchamianie zrywa sie
> i pojawia sie blue screen z informacja INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE.
> Jezeli przepne dysk do IDE1 lub 2, wowczas system startuje i konfiguruje
> [...]
Miałem to samo z dyskiem IBM podpietym do RAIDa, system nie wstawal, pod IDE
dzialalo normalnie. Rozwiazanie bylo proste dysk mialem podpiety do
pierwszego gniazda na tasmie po przepieciu na koniec tasmy problem sie
rozwiazal. Dyski IBM jakies wrazliwe sa ;) bo drugi dysk MATROX jest
podpiety do pierwszego gn. na tasmie i mu to nie przeszkadza.

Pozdrawiam