Problem z gniazdami RAID

Autor: matthebraveone_at_yahoo.com
Data: Tue 02 Sep 2003 - 08:56:48 MET DST

Witam,

chcialem skorzystac z gniazd RAID bez tworzenia macierzy RAID.
Mam dwa dyski IBM 40GB. Oba skonfigurowalem jako master i wpialem
do gniazd RAID (w gniazdach IDE1 i 2) mam wpiete CD.
Instaluje Win2000 (oczywiscie na poczatku wgrywam sterowniki HPT).
Po wczywaniu plikow, system chce zrestartowac komputer. Pojawia sie
okno uruchamiania Win2000, jednak w polowie uruchamianie zrywa sie
i pojawia sie blue screen z informacja INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE.
Jezeli przepne dysk do IDE1 lub 2, wowczas system startuje i konfiguruje
sie. No to skonfigurowalem go w IDE1. Przepinam do RAID i nie wstaje.

Bylbym wdzieczny za rade co moge przetestowac ewentualnie co robie zle
i jak powinieniem to zrobic badz jakies linki gdzie moglbym znalezc
rozwiazanie.

Plyta ABIT ST6-RAID.

Pozdrawiam,

Maciek