Re: Problem z gniazdami RAID

Autor: matthebraveone_at_yahoo.com
Data: Tue 02 Sep 2003 - 11:36:15 MET DST

> Miałem to samo z dyskiem IBM podpietym do RAIDa, system nie wstawal, pod IDE
> dzialalo normalnie. Rozwiazanie bylo proste dysk mialem podpiety do
> pierwszego gniazda na tasmie po przepieciu na koniec tasmy problem sie
> rozwiazal. Dyski IBM jakies wrazliwe sa ;) bo  drugi dysk MATROX jest
> podpiety do pierwszego gn. na tasmie i mu to nie przeszkadza.
>
> Pozdrawiam

Dzieki za podpowiedz. Sprawdzilem. Nie dziala. To znaczy dziala jesli nie chce
zastosowac matrycy RAID. Natomiast jak ustawilem je jako RAID0 i zaczalem
instalowac system, nie wstaje po reboocie. Zmienialem kabelki w dyskach i
gniazda na plycie (dyski pracuja jako MASTER i SLAVE na tym samym kablu).
Moze jeszcze jakies sugestie?

Pozdrawiam,

Maciek