Re: iiyama ProLite E380S

Autor: AndNow (andnow_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 09:02:03 MET DST

Robiłem 'reset'. Tak wogóle to ustawiałem na wiele różnych
sposobów i nadal jest losowo - po załadowaniu Windy raz
dobrze, raz konieczność dostrojenia.
Moje ustawienia z Menu: Windows 2000 Prof, 1024x768, 32 bit,
H: 47,5 kHz, V: 60 Hz.
Panel mam od niedawna, testuję go i przy ustawianiu opieram
się o 'NEC Monitor Test':
a) regulacja ręczna:
- Phase z 0 na 87 (90),
- H-Position z 50 na 48,
- V-Position z 50 na 54,
b) regulacja poprzez Auto Setup:
- Phase z 0 na 87,
- położenie obrazu również jest 'ruszane", ale w
ustawieniach dla H- i V-Position mam zawsze 50.

Przy ponownym uruchomieniu (nie zawsze, ale jednak): Phase
jest na 0 (efekt Mora), H- i V-Position na 50 i przesunięty
obraz.
Uruchamiałem z opcją Auto Setup ustawioną na ON, ale
wówczas, zanim załaduje się Winda - kilka trybów
graficznych - dla każdego z tych trybów próbował ustawić
optymalne parametry - wszystko latało, przesuwało się.
Karta graficzna Asus'a na chipsecie TNT.
Co jest grane?

I jeszcze jedno: czy jak Wam startuje system (tryb
tekstowy), macie ucięty lewy brzeg obrazu. W manualu pisze,
że tak ma być - wynika to z proporcji obrazu.