Re: z serii "prośba w ocenie zestawu"

Autor: Andrzej Lisowski (dagobah_at_bryza.net)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 23:06:02 MET DST

On 1 Sep 2003 22:54:41 +0200
faq_at_telefon.gsm.pl (Michał Młynarczyk) wrote:

> Zapytaj Creative Labs. Problemy z tą "kartą" są nie tylko na płytach
> z chipsetami Vii, ale i chociażby na legendarnym BXie Intela. Trudno
> chyba o lepszy chipset. To, że Creaf nie był w stanie zaprojektować
> karty zgodnie ze specyfikacją PCI a potem napisać sprawne sterowniki
> to na pewno nie wina Vii.

OK, zapytam ;). Dzięki wiekie za tak obszerną i fachową pomoc.
Jeżeli mogę jeszcze na koniec - przeglądnąłem jeszcze raz ofertę sklepu
pod kątem chipsetów Via. Czy któryś konkretnie z modeli płyt głównych
opartych na jakimś KTXXX mógłbyś mi szczególnie polecić? Nie zależy mi
na żadnym RAIDzie, SATA czy FireWire. Może Gigabyte, Asus (ten zdaje się
ma pełno bajerów związanych z podkręcaniem - to również nie jest mi do
nieczego potrzene - komputer ten nigdy nie będzie podkręcany) albo
MSI...

I jeszcze raz wielkie dzięki.

--
"W ludziach więcej rzeczy zasługuje