Re: z serii "prośba w ocenie zestawu"

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 23:28:28 MET DST

Andrzej napisał/a...

> OK, zapytam ;). Dzięki wiekie za tak obszerną i fachową pomoc.
> Jeżeli mogę jeszcze na koniec - przeglądnąłem jeszcze raz ofertę sklepu
> pod kątem chipsetów Via. Czy któryś konkretnie z modeli płyt głównych
> opartych na jakimś KTXXX mógłbyś mi szczególnie polecić? Nie zależy mi
> na żadnym RAIDzie, SATA czy FireWire. Może Gigabyte, Asus (ten zdaje się
> ma pełno bajerów związanych z podkręcaniem - to również nie jest mi do
> nieczego potrzene - komputer ten nigdy nie będzie podkręcany) albo
> MSI...

 Moim zdaniem, co byś nie wziął będziesz zadowolony. Oczywiście, jeśli
 wybierzesz coś z markowych produktów. Wspomniałem Solteka, bo zawsze
 robił całkiem niezłe płyty - bez bajerów, ale solidne. Właśnie Soltek
 ma dość tanią płytę na KT600 w ofercie, kosztuje ~350zł. Asus A7V600
 zbiera dobre recenzje za sensowny projekt (gniazda położone tam,
 gdzie powinny być). Kosztuje ~50zł więcej.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl / gg:102937