Re: z serii "prośba w ocenie zestawu"

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 22:54:41 MET DST

Andrzej napisał/a...

> W takim razie mam jeszcze jedno pytanie - co z tymi "słynnymi"
> problemami SB Live! na chipsetach KT? Na nForce podobno nie występują...

 Zapytaj Creative Labs. Problemy z tą "kartą" są nie tylko na płytach
 z chipsetami Vii, ale i chociażby na legendarnym BXie Intela. Trudno
 chyba o lepszy chipset. To, że Creaf nie był w stanie zaprojektować
 karty zgodnie ze specyfikacją PCI a potem napisać sprawne sterowniki
 to na pewno nie wina Vii.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl / gg:102937