Re: z serii "prośba w ocenie zestawu"

Autor: Andrzej Lisowski (dagobah_at_bryza.net)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 22:23:48 MET DST

On 1 Sep 2003 22:11:35 +0200
faq_at_telefon.gsm.pl (Michał Młynarczyk) wrote:

> Zasada generalna jest prawidłowa, ale w tym przypadku się nie
> stosuje. Za 3 tygodnie AMD pokazuje nową linię procesorów pracujących
> na zupełnie nowych płytach z nowymi socketami. Kupując dowolną
> przyzwoitą (markową) płytę zapewniasz sobie możliwość rozbudowy do
> granicy, do której będzie funkcjonowała platforma Socket A (czyli
> coś około 3000+).

No proszę, o tym nie wiedziałem. Dzięki za info.

>Bierz coś na Vii. Jeśli chcesz zaoszczędzić nie ma
> sensu pakować się w chipsety nVidii, które są szybsze w benchmarkach,
> a w normalnym użytkowaniu potrafią sprawiać więcej problemów niż
> sprawdzona linia KT Vii.

OK, przemyślę. Ale szczerze mówiąc, nie słyszałem za dużo złego o
chipestach nVidii. Wszyscy je dookoła zachwalają (co nie znaczy, że mają
rację!). A jeżeli już jakiś KTXXXX - to brać KT400A czy KT600?

--
"W ludziach więcej rzeczy zasługuje
 na podziw niż na pogardę."