Re: z serii "prośba w ocenie zestawu"

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 22:11:35 MET DST

Andrzej napisał/a...

> Nie o moją kasę idzie ;-), ale myśle,że w co jak co, ale chyba w płytę
> główną to warto zainwestować, by potem za jakiś czas nie myśleć o jej
> wymianie. Ale mogę się oczywiście mylić.

 Zasada generalna jest prawidłowa, ale w tym przypadku się nie
 stosuje. Za 3 tygodnie AMD pokazuje nową linię procesorów pracujących
 na zupełnie nowych płytach z nowymi socketami. Kupując dowolną
 przyzwoitą (markową) płytę zapewniasz sobie możliwość rozbudowy do
 granicy, do której będzie funkcjonowała platforma Socket A (czyli
 coś około 3000+). Bierz coś na Vii. Jeśli chcesz zaoszczędzić nie ma
 sensu pakować się w chipsety nVidii, które są szybsze w benchmarkach,
 a w normalnym użytkowaniu potrafią sprawiać więcej problemów niż
 sprawdzona linia KT Vii.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl / gg:102937