Re: z serii "prośba w ocenie zestawu"

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 22:30:12 MET DST

Andrzej napisał/a...

> OK, przemyślę. Ale szczerze mówiąc, nie słyszałem za dużo złego o
> chipestach nVidii. Wszyscy je dookoła zachwalają (co nie znaczy, że mają
> rację!). A jeżeli już jakiś KTXXXX - to brać KT400A czy KT600?

 IMO bez znaczenia. Jedynym "bonusem" KT600 jest FSB400, a nie ma w
 sprzedaży _żadnych_ procesorów AMD pracujących fabrycznie na
 magistrali większej niż 333. Być może pojawi się jeszcze 3200+,
 który wykorzystuje właśnie FSB400, ale nie liczyłbym na dalszy rozwój
 tej linii. KT400A wystarczy, aczkolwiek płyty na KT600 (np. Solteka)
 nie są wcale dużo droższe.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl / gg:102937