dlaczego tak ciemno?

Autor: FiOrEk (fiorek18_at_poczta.fm)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 21:22:56 MET DST

Witam!
Dlaczego wszystkie filmy jakie ogladam sa strasznie ciemne??? Moja karta
graficzna to riva tnt2 m64 32 mb, monitor MARVIN. Na monitorze mam
Brightness ustawiony na 100 %, nowe sterowniki tez mam, a filmy nadal sa
ciemne. TYlko wmp z opcja rozjasniania filmow mi pomaga, ale w nim nie da
sie odpalic napisow.....czy zmiana karty graficznej mi pomoze??? Wydaje mi
sie, ze to wian moje rivki - poprawcie mnie jesli sie myle.

--
Pozdrawiam....
Fiorek_at_wp.pl