z serii "prośba w ocenie zestawu"

Autor: Andrzej Lisowski (dagobah_at_bryza.net)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 21:21:27 MET DST

Witam

Mam taką prośbe - znajomy prosił mnie, żebym mu doradził w kupnie
nowego komputera. Zastosowanie - typowo domowe, jakieś filmy, pakiety
biurowe, czasem słuchanie muzyki, ale _nie gry.

Przejrzałem oferty pobliskich slkepów i jak dotąd wymyśliem:

Płyta gł. Gigabyte GA-7N400
Pamięc 256 MB DDR400
Duron 1,3 GHz BOX
Radeon 7000 64 MB DDR RAM, TV-OUT
CD-RW LiteOn x52/x32/x52

Do tego dochodzi monitor i drukarka. O drukarce myślałem -
HP DeskJet 3650. A monitor? To zależy, bo cały komputer powinien
"zamknąc się" w kwocie ok. 3000 zł

Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć nt powyższego zestawu?
Może coś zmienić?

Z góry dziekuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
        Andrzej