Re: dlaczego tak ciemno?

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 22:42:28 MET DST

FiOrEk wrote:
> Witam!
> Dlaczego wszystkie filmy jakie ogladam sa strasznie ciemne??? Moja
> karta graficzna to riva tnt2 m64 32 mb, monitor MARVIN. Na monitorze
> mam Brightness ustawiony na 100 %, nowe sterowniki tez mam, a filmy
> nadal sa ciemne. TYlko wmp z opcja rozjasniania filmow mi pomaga, ale
> w nim nie da sie odpalic napisow.....czy zmiana karty graficznej mi
> pomoze??? Wydaje mi sie, ze to wian moje rivki - poprawcie mnie jesli
> sie myle.

 a czy inne aplikacje tez sa takie ciemne? czy tylko filmy>?
jak nie tylko filmy to mozesz sprobowac podkrecic jasnosc wewnatrz obudowy
monitora (o ile nie masz juz gwarancji albo ci jej nie szkoda)
wewnatrz poszukaj dwoch srubek obok siebie. jedna jest do regulacji ostrosci
a druga do jasnosci. ja w ten sposob rozjasnilem swojego 5-cio letniego
hyundaia 15" i inny monitor qmpla.

tequila