Re: Co zabi³o moje 3xSEAGATE BIV?

Autor: Tomasz Romanowski (tomek888_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 18:25:51 MET DST

Przepisy sie zmienily - tzn. od tego roku. Teraz firma ma obowiazek tylko
wymieniac towar do utraty rekojmii bez przedluzania (jezeli to byl paragon)
lub z przedluzaniem (w wypadku gwarancji). Mozesz pojsc do
PIH (teraz chyba WIH) aby zlozyc wniosek do sadu konsumenckiego o oddanie
kasy, ale to moze byc strata czasu (nie musi przyjsc). Mozesz rowniez zlozyc
skarge o niewlasciwe naprawienie sprzetu lub pojsc do sadu powszechnego.
A tak wogole, to oni mogli kupic sobie gorsza partie i tobie z tego
wymieniaja.

Tomek

U¿ytkownik "stefe" <stefe_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci