Re: Co zabi³o moje 3xSEAGATE BIV?

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 17:04:03 MET DST

Dnia 2003-09-01 16:36, U¿ytkownik Mangi napisa³:

> W styczniu kupi³em now± barracude IV 80GB. Po 2 mies. wyskoczy³y bad
> sectory, zamieni³em tytu³em gwarancji. I sta³o sie to samo (znowu
> oko³o 2 mies). teraz mia³em dysk nr 3 (ca³y czas barka4) i wczoraj
> znów zszed³.

jak to juz trzeci raz wymieniaja HD to masz prawo wziac cos innego (inna
firma, model) albo wziac kaske... przynajmniej tak bylo w przypadku
mojego monitora, ktorego 3 razy wymienialem z powodu jakiejs usterki
fabrycznej... po trzecim razie wybralem inny monitor... moze cos sie
zmienilo w przepisach, ale sprawdz to.

i mam dwie b4 60GB... ponad rok byly przypiete do K7S5A teraz do K7S8X i
wszystko dziala.

przyczyna moze byc jak ktos napisal wczesniej za wysoka temp. albo zle
napiecia... jak nic nie robisz na kompie moze sa prawidlowe, ale jak np.
giercujesz albo uzywasz intensywnie kompa to napiecia moga spadac

Pozdr. stefe
GG 1343214 stefe_at_wp.pl