Re: Co zabi³o moje 3xSEAGATE BIV?

Autor: mariusz (madamsz_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 20:34:20 MET DST

> Moje pytanie brzmi:
> CO JE WYKAÑCZA??? a) zasilacz (doskona³y....) b) p³yta (równie dobra)
> c)temperatura d)co¶ innego
>
> Pomó¿cie prosze bo troche mnie wku.... irytuje instalowanie
> wszystkiego co 2-3 miechy...a pozatym nie wiem kiedy skoñczy sie
> cierpliwo¶æ serwisu....

Witam

Mia³em dwa przypadki z tymi dyskami /nie licze IBM bo ten to sypa³ siê
nagminnie/
w pierwszym zasilacz sia³ dziadostwem /¼le filtrowa³ napiêcie, wysz³o na
oscyloskopie/
a w drugim przypadku kontroler na p³ycie ABITa uwali³ dwa dyski.
Je¿eli chodzi o temperaturê to na WDeku mam do¶æ ciep³o i bez wentylatora
trzy lata nonstop chodzi bez najmniejszych problemów. S³ysza³em, ¿e czasami
Seagaty lub± wysypaæ siê przy wysokich temperaturach.

Pozdrawiam
Mariusz