karty graficzne

Autor: Tomek (tkawulski_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 14:45:15 MET DST

Witam,
pytanie może banalne, ale czy ktoś z czytających pokusił by się o małe
zestawienie kart graficznych.
Rzecz w tym że jestem posiadaczem GeForce2MX200 32MB przymierzam się do zmiany,
ale oznaczenia, zwłaszcza u ATI, a właśnie ATI zdecydowanie preferowałbym, są
tak mylące, że już nie wiem, czy 9100 jest silniejsza od 9000 czy wręcz
odwrotnie, że już o werjach ATI PRO czy LE nie wspomnę.
Gdyby ktoś miał parę minut wolnego czasu na odpowiedź, będę wdzięczny.

BTW, najważniejsze, która z kart ATI (8500, 7500) jako pierwsza "wyścignęła"
moją GeForce2MX200 32MB, chodzi mi o ustalenie pułapu OD którego mam karty ATI
rozpatrywać. Nie zależy mi na super-hiper wydajności, raczej na super-hiper
jakości obrazu (TV-out, DVI).

dzięki za pomoc,
Tomek