Re: karty graficzne

Autor: george_at_ssk.pl
Data: Mon 01 Sep 2003 - 16:01:22 MET DST

> [...]
> zestawienie kart graficznych.
> Rzecz w tym że jestem posiadaczem GeForce2MX200 32MB przymierzam się do
zmiany,
> ale oznaczenia, zwłaszcza u ATI, a właśnie ATI zdecydowanie preferowałbym, są
> tak mylące, że już nie wiem, czy 9100 jest silniejsza od 9000 czy wręcz
> odwrotnie, że już o werjach ATI PRO czy LE nie wspomnę.
> Gdyby ktoś miał parę minut wolnego czasu na odpowiedź, będę wdzięczny.
>
> BTW, najważniejsze, która z kart ATI (8500, 7500) jako pierwsza "wyścignęła"
> moją GeForce2MX200 32MB, chodzi mi o ustalenie pułapu OD którego mam karty
ATI
> rozpatrywać. Nie zależy mi na super-hiper wydajności, raczej na super-hiper
> jakości obrazu (TV-out, DVI).
>
> dzięki za pomoc,
> Tomek

Mam drogi kolego dokładnie ten sam ból.
Przesiadam się nawet z dokładnie tej samej karty co Ty :))

Już raz kupiłem/wtopiłem na GeForce FX5200 i nie polecam nikomu.
Takiego szitu dawno nie udało mi się nabyć (oddałem drugiego dnia).
Trafiłem na wersję 64 bitową... wydajnośc była okropna (byłem poprostu w szoku).
Czasami gorsza niż mojej starej. Myślałem że mnie oczy kłamią... ale nie.
Jakość obrazu 2D wogóle do d. Myslałem że muszę okulary sobie kupić.

Po 2 tygodniach czytania zdecydowałem się na
Sapphire Radeon 9100 Atlantis 64MB DDR (250/230Mhz) 128bit TV&DVI.
Kod producenta : 11012-00-40
(pamięc niby da się krecić na 250 MHZ - zobaczymy).

George