Re: karty graficzne

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 14:59:53 MET DST

Dnia 2003-09-01 14:45, Użytkownik Tomek napisał:

> Rzecz w tym że jestem posiadaczem GeForce2MX200 32MB przymierzam się do zmiany,
> ale oznaczenia, zwłaszcza u ATI, a właśnie ATI zdecydowanie preferowałbym, są
> tak mylące, że już nie wiem, czy 9100 jest silniejsza od 9000 czy wręcz
> odwrotnie, że już o werjach ATI PRO czy LE nie wspomnę.

np. pclab.pl tam znajdziesz duzo informacji na ten temat

> chodzi mi o ustalenie pułapu OD którego mam karty ATI
> rozpatrywać.

teraz to chyba wszystko jest sporo wydajniejsze i ma ladniejszy obraz
niz GF2MX

np. od r9000, 900pro... nowsze chipy niz 9100 bardziej dopracowany TVout
(8500/9100 jest szybszy... tylko uwazaj na 64 bitowe, i LE tez nie kupuj)

> Nie zależy mi na super-hiper wydajności, raczej na super-hiper
> jakości obrazu (TV-out, DVI).

kup firmowego radeona i napewno bedziesz mial super obraz... duzo lepszy
w porownaniu z GF2MX

Hercules, GigaByte, Sapphire

Pozdr. stefe
GG 1343214 stefe_at_wp.pl