Re: Flatron F 700B

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 08:39:44 MET DST

>Moj monitor wydaje jakby "swierszczenie", slyszalne jest to gdy jest cicho
>np. w nocy. Nie wiem czy mam jechac z tym do serwisu czy moze to normalne w
>tych monitorach.

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, może to po prostu ładunki
elektrostatyczne zgromadzone na ekranie monitora rozładowują się i takie
dźwięki mają miejsce. Jeżeli wyłączysz telewizor to też to usłyszysz. Nie
jest to nic wadliwego, takie są prawa fizyki i w zasadzie w każym monitorze
CRT to usłyszysz.
Pozdrawiam i życzę przyjemnego użytkowania.
Maxx