Re: Powazny problem z wiszacym kompem

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 08:41:33 MET DST

Użytkownik "Piotrek Jurczak" <pio_at_maps.pio.waw.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:bio9sa$pum$1_at_news.onet.pl...
>
> Nie u mnie, bo karte na probe zmienialem.

Ale u mnie moze to byc to. Chociaz to tylko ATI 3D Rage Pro... komp chodzil
sobie caly weekend ze zmieniona kostka ramu na programie CPU stability test.
Dzisiaj rano wisial -> czy to byl 'freeze', nie wiem, bo zanim sie powiesil
zdazyl
przejsc w standby. W kazdym razie po resecie sie podniosl i dziala
oczywiscie
dobrze - dopoki sie nie zawiesi ;-)

Bede probowal reinstalowac system - przy instalce XP powinien sie wywalic,
jesli to RAM albo CPU/MOBO. Jesli sie zainstaluje -> pozostaje sprawdzic
grafike.

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl