Re: Flatron F 700B

Autor: Mikkeo (mikkeo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 15:10:51 MET DST

> Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, może to po prostu ładunki
> elektrostatyczne zgromadzone na ekranie monitora rozładowują się i takie
> dźwięki mają miejsce. Jeżeli wyłączysz telewizor to też to usłyszysz. Nie
> jest to nic wadliwego, takie są prawa fizyki i w zasadzie w każym
monitorze
> CRT to usłyszysz.
> Pozdrawiam i życzę przyjemnego użytkowania.
> Maxx

Te dzwieki rowniez wystepuja ale nie o to chodzi, mi chodzi o to ze po
wylaczeniu monitora przyciskiem na obudowie wydaje on prawie takie same
dzwieki jak w stanie czuwania i co najwazniejsze te "swierszczenie" nie
przechodzi wogole. Ucisza sie calkowicie dopiero po wyciagnieciu wtyczki z
gniazdka.

Pozdrawiam