Re: Asus=lipa???

Autor: Remek (rew_at_simple.com.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 12:08:18 MET DST

Użytkownik "kbie" <kbie_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam prośbę do użytkowników P4P800- jak to jest z tymi płytami: warto
kupić,
> czy nie. Czy macie z tym sprzętem jakieś problemy- jeśli tak, to jakie?
> Ratujcie towarzysze, bo mi już dym uszami leci od szukania tej "najlepszej
> płyty gł.".

Akurat z tym modelem to nie ale ostatnio kupiłem innego Asusa (A7V8X-X) i
coś gryzł się ze sprzętem (WinFast GF4Ti) bo dopiero 3 z kolei wydany BIOS
(06)rozwiązał problemy ale na to trzeba było czekać kilka miesięcy. tak więc
nie wiem czy warto płacić tylko za markę Asus czy Abit. (Abit'a też mam).
generalnie takie same miałem z nimi problemy jak z ECS'ami czy innymi. A i
czasami warto się wczytać w instrukcję bo po jakimś czasie się okazuje że np
w Abicie nie można obsadzić wszystkich banków pamięci czy niektóre sloty PCI
są nie do użytku.

Remek