Re: Asus=lipa???

Autor: Baltazar (lucastes_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 15:12:57 MET DST

> Aha- podobno wiele z asusów na chipsecie nForce2 wracało do serwisu.

Mala zagadka :)
W skepie sprzedano:
1000 egzemplarzy plyty X, z czego do serwisu wrocilo 20
oraz
10 egzemplarzy plyty Y, a 2 wrocily do serwisu.
Czy to znaczy, ze plyta X jest 10x bardziej wadliwa, bo do serwisu wrodzilo
10x wiecej plyt tej marki?

Jesli sprzedawca mowi, ze duzo plytek asusa wraca do serwisu, to nic nie
znaczy - wazne jest, ile PROCENT sprzedanych plytek wraca!
Sam mam asusa i jestem z niego bardzo zadowolony.

pozdrawiam
Baltazar