Asus=lipa???

Autor: kbie (kbie_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 20:35:38 MET DST

Witam,

właśnie wróciłem wnerwiony ze sklepu komputerowego. Poszedłem z zamiarem
zamówienia płyty głównej Asus P4P800. Człowiek ze sklepu uśmiechnął się pod
wąsem i powiedził: "napewno?"
Wg niego płyty asusa zeszły na psy i to nie jest już ta sama klasa sprzętu
co np. 2 lata temu. Powiedział, że od 2 miesięcy nie sprzedał żadnej płyty
gł. asusa pod P4- nie ma zainteresowania bo wszyscy wiedzą, że są lepsze
produkty na rynku. Takim produktem jest np. Abit IS7.
Aha- podobno wiele z asusów na chipsecie nForce2 wracało do serwisu.
Ale sprzedawcom nie do końca można ufać- może po poprostu ma większą marże
na Abita (albo minimalną na asusa) i wciska każdemu...
Mam prośbę do użytkowników P4P800- jak to jest z tymi płytami: warto kupić,
czy nie. Czy macie z tym sprzętem jakieś problemy- jeśli tak, to jakie?
Ratujcie towarzysze, bo mi już dym uszami leci od szukania tej "najlepszej
płyty gł.".

Pozdrawiam,

--
kbie