Re: drukarka atramentowa- jaka?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 21:18:01 MET DST

Matteo napisał/a...

> przynosi rezultaty.

> Hmnnn, coś mi się zdaje ze w czarnym jest jeszcze troche tuszu :|
> I niby jak to udrożnić jak jakiś atrament jest w środku? ;D
> Jak próbuje drukować to niby coś tam dziabie i drukuje, a wywala white page.

 Weź cartridge i spodek. Na spodek nalej ciepłej wody i wstaw w to
 cartridge na godzinkę, żeby się odmoczył. Zobacz czy coś się zmieni.
 Jak nie - zostaw na noc. Dalej nic? No to chyba dupa.

> Więc chyba to nie dla mnie.

> W grę wchodzi tylko czarny, kolor mi nie potrzebny :)
> Najczesciej drukuje tylko czysty tekst, jakies tabele, zestawienia ...

 Czyli tak jak ja.

> Powiedz mi co to jest i jak to się je?!
> http://www.hp.com.pl/accessory/207
> http://www.hp.com.pl/accessory/550 - do sporadycznego drukowania :|

> W sumie nie za bardzo łapie co jest grane z tym sporadycznym
> drukowaniem, skoro w obu pojemniczkach jest tyle samo tuszu :p

 A pewien jesteś? Jak na mój gust, to w tym tańszym jest jakieś 10ml
 tuszu. Ale to by była dla ciebie lepsza opcja. Po zużyciu tego, co
 jest w pojemniczku można zrobić refil. Razem powinno wyjść jakieś
 100zł za w sumie 50ml tuszu i głowicę.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]