Re: drukarka atramentowa- jaka?

Autor: Matteo (matteo_groupNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 21:32:31 MET DST

<Michał Młynarczyk> napisał(a):
> Weź cartridge i spodek. Na spodek nalej ciepłej wody i wstaw w to
> cartridge na godzinkę, żeby się odmoczył. Zobacz czy coś się zmieni.
> Jak nie - zostaw na noc. Dalej nic? No to chyba dupa.

Już się odmoczył i dupa :|
Gorąca woda zamieniła się w zimną i dupa ...

> Czyli tak jak ja.

:)))

> A pewien jesteś? Jak na mój gust, to w tym tańszym jest jakieś 10ml
> tuszu. Ale to by była dla ciebie lepsza opcja. Po zużyciu tego, co
> jest w pojemniczku można zrobić refil. Razem powinno wyjść jakieś
> 100zł za w sumie 50ml tuszu i głowicę.

Czyli powiadasz, zeby kupic ten "oszczedny" i dokupić sobie napełniacz?
Jeszcze kwestia jaki (jaka firma) i za ile? (ale Cię eksploatuje ... hehehe)
No i gdzie? (Giełda na Batorego czy jakies inne miejsce?)

Póki co to znalazłem Pro-Office i InkTec (tej pierwszej jakos nie ufam) ...

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///