Re: drukarka atramentowa- jaka?

Autor: Matteo (matteo_groupNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 21:12:15 MET DST

<Michał Młynarczyk> napisał(a):
> Mam dwa pomysły. Albo spróbujesz udrożnić głowice, które masz,
> albo kupisz po prostu zamienniki. Pierwsza metoda jest tańsza, ale nie zawsze
przynosi rezultaty.

> Będziesz potrzebował płynu do udrożniania głowic. Szukaj na allegro albo w
> sklepach internetowych. Po udrożneniu napełniasz zestawem ze sklepu.
> Możesz też próbować udrożnić głowicę przy pomocy ciepłej wody.

Hmnnn, coś mi się zdaje ze w czarnym jest jeszcze troche tuszu :|
I niby jak to udrożnić jak jakiś atrament jest w środku? ;D
Jak próbuje drukować to niby coś tam dziabie i drukuje, a wywala white page.

Więc chyba to nie dla mnie.

> Zamienniki kosztują 90-100zł za nabój, więc nie są specjalnie
> opłacalne jeśli planujesz drukować również w kolorze.

W grę wchodzi tylko czarny, kolor mi nie potrzebny :)
Najczesciej drukuje tylko czysty tekst, jakies tabele, zestawienia ...

> Wtedy bardziej opłaci się kupić nową drukarkę.

To nie wchodzi w grę.

Powiedz mi co to jest i jak to się je?!
http://www.hp.com.pl/accessory/207
http://www.hp.com.pl/accessory/550 - do sporadycznego drukowania :|

W sumie nie za bardzo łapie co jest grane z tym sporadycznym
drukowaniem, skoro w obu pojemniczkach jest tyle samo tuszu :p

Tak więc, reasumując - co kupić, co zrobić?
Znasz moje opcje drukowania, no i chciałbym rozruszać 610C :)

Będę wdzięczny!

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///