Re: Dual DDR

Autor: Yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 23:28:02 MET DST

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec peterphk naskrobał na ścianie:

> Czy do plyt glownych nie daja teraz instrukcji ??? przeciez w kazdej
> instrukcji jest ladny obrazek jak wlozyc pamiec zeby pracowala w
> trybie dual i jakie kombinacje sa dozwolone (powinna byc tabelka z
> opisem).
>
> ps. jezeli twoja instrukcja jakims cudem znalazla sie w smietniku
> zawsze mozna ja sciagnac z internetu ze strony producenta plyty ...

Skoros taki cwany i chesz za wszelka cene byc wscipsko zabawny, udowadniajac
i wytykajac mi moja niewiedze proponuje ci sciagniecie manuala do owej
plyty.
lezy gdzies na stronie fic'a w pdf-ie i zajmuje z 2mb.

--
Yaboll
Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,