Re: Dual DDR

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 16:19:41 MET DST

> Ciezko bedzie bo plyta jest na nforce2, a ja jestem fanem amd :)
>
> PS. Czy plyta bedzie dzialac w dual DDR przy zastosowaniu 3 ukladow
> pamieci??
> Na 1 pojedynczy kontroler wsadzamy powiedzmy 521, natomiast na 2 podwojny
> kontroler 2x256.
> Wtedy powinno sie osiagnac pomiedzy 1-2 kontrolerem dual-a (tylko czy
> kontroler podwojny przy obsadzeniu go 2 kosciami pamieci bedzie dzial w
> dualu z 1)??

Czy do plyt glownych nie daja teraz instrukcji ??? przeciez w kazdej
instrukcji jest ladny obrazek jak wlozyc pamiec zeby pracowala w trybie dual
i jakie kombinacje sa dozwolone (powinna byc tabelka z opisem).

ps. jezeli twoja instrukcja jakims cudem znalazla sie w smietniku zawsze
mozna ja sciagnac z internetu ze strony producenta plyty ...