Re: Dual DDR

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 23:44:21 MET DST

Użytkownik "Yab" <lord_yaboll_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Skoros taki cwany i chesz za wszelka cene byc wscipsko zabawny,
udowadniajac
> i wytykajac mi moja niewiedze proponuje ci sciagniecie manuala do owej
> plyty.
> lezy gdzies na stronie fic'a w pdf-ie i zajmuje z 2mb.

yyy.. no ale w czym problem ?...
nie potrafisz znalezc czy przeraza Cie jego wielkosc ? :)

I zaznaczam ze nie chce byc wscibsko zabawny,
po prostu pytam. Bo nie mam tej plyty, nie interesuje mnie FIC,
ale zeby odpowiedziec na Twoje pytania zassalem.
A skoro moglem ja to i Ty rowniez.

PS.
Tylko sie nie miotaj od razu... tak tylko wtracilem :)