Re: ASUS P4S333 - niski poziom sygnału

Autor: rootmp31_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 21 Aug 2003 - 14:53:38 MET DST

Użytkownik "alkos" <CIACHalkos_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
| taki urok ac97...

Nie sądzę aby to był urok własnie tego układu. U kumpla,
który ma płytę główną firmy "Płyta Główna" ;-) sygnał jest silny
zaróno wejściowy jak i wyjściowy.

| 1. spróbuj na innych driverach

Próbowałem, niestety lipa :-(

| 2. przyczyna może być bardziej prozaiczna - pobaw się systemowš
regulacja
| głoœnoœci, powyciszaj wszystkie "aux" itp...

:-) Nie no, aż takim lamerem to nie jestem :-) Wszystko sprawdzone.
Ale przy okazji moge dodać ciekawostkę. Otóż w tym starym kompie,
w którym jest ta stara karta muzyczna w GoldWave'ie w opcjach jest
dostępna regulacja głośności dla wejść i wyjść z karty.
Natomiast w AC97 zakładka z tymi ustawieniami jest pusta !!!

| 2. jeœli płyta ma dŸwięk 5.1, a sterowniki oferujš jakieœ
uprzestrzennianie,
| spróbuj to wyłšczyć. (wynalazki c-medii z tej półki przyprawiajš
mnie o
| uwišd ucha)

Tak, karta oferuje 5.1, ale jest oczywiście wyłączone. Zresztą jakich
ja kombinacji już nie próbowałem to głowa mała.

| 3. nie licz na dobry dŸwięk z płyty (oprócz tych z soundstormem).

Eee, nie jest tak źle. Audiofilem nie jestem i nie wychwycę specjalnej
różnicy czy karta gra mi do 18Khz czy 20Khz. Inaczej kupił bym płytę
bez muzyki, a ją samą osobno.
Ogólnie dzwiek jest OK, tylko sygnał słaby. Wkurza mnie to, bo
zabuliłem
słono za tę płytę kalkulując muzykę i nie widzi mi się (i nie mam
kasy)
na osobne zakupy. W końcu to ku... ASUS nie :-)

Dzięki za odzew

pzdr
root