Re: ASUS P4S333 - niski poziom sygnału

Autor: alkos (CIACHalkos_at_tlen.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 20:53:04 MET DST

Od momentu zakupu zauwazyłem, że w porównaniu
> do starej wysłużonej karty muzycznej poziom nagrywanego
> sygnał jest bardzo niski. Również poziom sygnału wyj¶ciowego
> jest stłumiomy.

taki urok ac97...

1. spróbuj na innych driverach

2. przyczyna może być bardziej prozaiczna - pobaw się systemową regulacja
głośności, powyciszaj wszystkie "aux" itp...

2. jeśli płyta ma dźwięk 5.1, a sterowniki oferują jakieś uprzestrzennianie,
spróbuj to wyłączyć. (wynalazki c-medii z tej półki przyprawiają mnie o
uwiąd ucha)

3. nie licz na dobry dźwięk z płyty (oprócz tych z soundstormem). widziałem
kiedyś wykres programu "rightmark audio analyzer" - o ile np. audigy miała
tzw. frequency response w miarę jednolity (mniej więcej od 20Hz do 20kHz -
prosta linia), tak krzywa jednej z najtańszych dżwiękówek zaczynała się ok.
200Hz a kończyła w okolicach 7000. tragedia. btw ściągnij sobie ów
programik - jest free (musisz mieć do niego jeszcze kabelek jack-jack).
Zmierz sobie parametry obu kart i sam wyciagnij wnioski.

pozdro

alkos