Re: ASUS P4S333 - niski poziom sygnału

Autor: rootmp31_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 21 Aug 2003 - 16:42:33 MET DST

Użytkownik "alkos" <CIACHalkos_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
| 3. nie licz na dobry dŸwięk z płyty (oprócz tych z soundstormem).
widziałem
| kiedyœ wykres programu "rightmark audio analyzer" - o ile np. audigy
miała
| tzw. frequency response w miarę jednolity (mniej więcej od 20Hz do
20kHz -
| prosta linia), tak krzywa jednej z najtańszych dżwiękówek zaczynała
się ok.
| 200Hz a kończyła w okolicach 7000. tragedia. btw œcišgnij sobie ów
| programik - jest free (musisz mieć do niego jeszcze kabelek
jack-jack).
| Zmierz sobie parametry obu kart i sam wyciagnij wnioski.

Właśnie sobie sprawdziłem moją kartę. Pierwszy i podstawowy komunikat:
PROBLEM: The input level is low. Try to increase recording
or playback levels in your mixer.
Czyli sedno sprawy tkwi jednak w tym, że sygnał jest z jakiego powodu
tłumiony. Cholera, co z tym zrobić? Jak zareklamuję płytę to 3
tygodnie
bez kompa :-(

pzdr
root