Re: Athlon 2400+

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 23:33:52 MET DST

Przemek_Szrk wrote:

> Jesli chcesz trzymac sie obowiazujacej notyfikacji to uzywaj jej
> tak jak przykazano... 2100+.. 2600+...
> nie dziw sie ze moglem zle zinterpretowac Twoja wypowiedz.

Ja nie pisalem o oznaczeniach z "+" - dlatego nie pisalem tam "+".
Przeczytaj dokladnie caly watek, zawsze pisalem o realnej predkosci _bez_
plusa a ty wyjechales mi ze athlon 2600 ma realnie 2088 (!?!), tak samo
piszesz ze zrobiles z athlona 1700 athlona 3.2Ghz - w realu?!!?!?! albo ty
dalej nie wiesz dlaczego powinno sie pisac ten plus, ew. 'w kulki lecisz',
albo wynalazles jakis nowy system oznaczen.

Wogole nie rozumiem dlaczego podajesz szybkosc podkreconego proca w PR, na
niektorych forach ludzie rzucaja sie jak napiszesz 2Ghz zamiast 166x12 a ty
musisz miec jeszcze wyzszy numerek...

> Zyskam na glosnosci... prawda.... ale w temacie glownego
> watku wydatek zupelnie zbedny. Wentyl da rade nawet
> przy napieciu rdzenia 1.85. Sprawdzone.

Przy procesorze ktory ma (relanie) 2,6Ghz?

--
-=| Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl |=-