Re: Athlon 2400+

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 22:45:29 MET DST

Maciej "yaq' wrote:
> ale ja mowiac athlon 2,3 i 2,6 nie mam na mysli 2,3+ i 2,6+ - po to
> jest ten plus zeby odroznic oznaczenia:)

Jesli chcesz trzymac sie obowiazujacej notyfikacji to uzywaj jej
tak jak przykazano... 2100+.. 2600+...
nie dziw sie ze moglem zle zinterpretowac Twoja wypowiedz.

> Dosc wysoka, biorac pod uwage glosnosc suszarki na procku.
to juz chyba jakas obsesja ;)

> ale do nieslyszalnosci jeszcze mu brakuje

skorka za wyprawke.
moge wywalic 6 paczek na sprzet ktory po zamontowaniu
wyglada jak sedes tylko mu spluczki brakuje.

Zyskam na glosnosci... prawda.... ale w temacie glownego
watku wydatek zupelnie zbedny. Wentyl da rade nawet
przy napieciu rdzenia 1.85. Sprawdzone.

pozdr.
Przemek.