POMOCY RPC Bład

Autor: Łukasz Banaśkiewicz (zly_at_adres.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 21:38:23 MET DST

co jakis czas mam reset systemu i komunikat ::

Zamykanie zostalo zainicjalizowane przez ZARZADZANIE NT/SYSTEM

Wiadomosc
System windows musi byc uruchomiony ponownie
poniewaz usluga Zdalne Wywolanie Procedur (RPC)
zostala nieoczekiwanie przerwana.

i za minute RESET :(

Chyba mi to się zaczęło robić po zatrzymaniu usługi Posłanieć, bo mi jakieś
głupoty wyskakiwały.

Mam WinXP Pro SP1, Athlon 1Ghz, 386mb ram, Geforce2 ti, Neo+

Co z tym zrobic ?