Re: supergrace radeon 9100 vivo

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Mon 11 Aug 2003 - 21:31:57 MET DST

sliver wrote:
> Pytanie kieruje glownie do posiadaczy karty supergrace radeon 9100
> vivo - czy ta karta ma takie samo taktowanie chip'a i pamieci jak
> model bez vivo, czyli 250/250??
> A tak pozatym to co o niej sadzicie, jak sie sprawuje, ile ma
> 3dmarkow i czy dobrze sie kreci??

supergrace z vivo ma taktowanie 230/200 chyba ze cos zmienili, pamieci sa
4ns, ale slaob sie kreca, powyzej 225 jest kaszana, rdzen probowalem na 250
wiecej mi sie nie chcialo, ale karta ma kilka niezaprzeczalnych zalet:

+ jest szybsza od 9000 ktorego mialem
+ ma vivo
+ ma dziurki przy rdzeniu (wentyl won, zalman ha-80a RuleZ!!)
+ swietna cena
+ nie widzialem kart 64-bit
+ swietny obraz

- troche nie dotaktowana ale to tylko kilka 3dmarkow

ja jestem zadowolony

btw tak szeroko reklamowany szafirek jest fajny, ale jak ktos lubi cisze i
ma zalmana to sobie go nei zamontuje :)

--
  Plachecki_at_post.pl .  ,,,,,